×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دومین شاهکار ترافیکی شهردار بوکان رونمایی شد!

به گزارش بوکان موکریان در آستانه‌ی سال نو شهرداری بوکان اولین راهکار خود برای کاهش ترافیک در مرکز شهر بوکان را رو نمایی کرد که عبارت بود از کاهش قطر میدان فرمانداری.

بعد از گذشت دو ماه از اجرای این طرح، نظر منتقدان صحیح از آب درآمد و اقدام شهری صرفا حیف و میل بیت المال بود و گره ترافیکی میدان فرمانداری باز نشد.

حال شهرداری بوکان از دومین شاهکار ترافیکی خود  پرده برداشته و  با احداث بلوار در حال دو طرفه کردن بخشی از  خیابان شهید بهشتی (خیابان سقز) یعنی تقاطع خیابان ۲۲ بهمن تا چهارراه استاد حقیقی است.

این اقدام شهرداری در ظاهر تاحدود ناچیز سبب کاهش ترافیک در میدان اسکندری می شود اما عملا سبب تشدید ترافیک در خیابان سقز خواهد شد.

تا به امروز اقدامات معدود شهرداری و شورای ترافیک در بوکان به کاهش قطر میادین و دو طرفه کردن فلان خیابان و یک طرفه کردن فلان خیابان محدود شده و عملا ترافیک را از یک نقطه به نقطه دیگر انتقال می دهند و بر گره های ترافیکی می افزایند.

حل معضل ترافیک و گشایش در گره‌های کور ترافیکی نیازمند تخصص است و باید مطالعات معضل ترافیک بوکان را شرکتهای متخصص در حوزه ترافیک واگذار کرد تا راهکارهای علمی و عملی ارائه کنند.

انتهای پیام/ح.ر

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.