×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بوکان جدیدترین قربانی ناکارآمدی!

به گزارش بوکان موکریان ؛ پس از انتصاب ناصح محمدخانی به عنوان شهردار بوکان، حامیانش در شورای شهر بوکان با نمایش عملکردش در شهر محروم تکاب سعی داشتند وی را ناجی بوکان و مردی عملگرا نشان دهند.
با گذشت سه ماه از فصل عمرانی،شهرداری تحت مدیریت «محمدخانی» در بوکان دستاوردی جز لکه‌گیری ناقص و بی کیفیت برای شهروندان نداشته است،هر چند با توجه به گوش به فرمان بودنش برای حامیانش در شورای شهر، بهترین گزینه‌ی شهرداری است زیرا اولویت عمران و آبادانی نیست.

حال بوکان موکریان به اسنادی دست یافته است(ضمیمه شده) که شورای فعلی تکاب پروژه‌های شاخص محمدخانی را که در حد دهیاری‌های بوکان است،را به چالش کشیده و وی را به دلیل آنچه «انجام پروژه‌های بدون رعایت موارد فنی_مهندسی و ایمنی»، «عدم رعایت استاندارهای لازم»،«عدم نظارت در ساخت و سازهای عمرانی» و «عدم تهیه‌ی و طراحی نقشه‌های اجرایی» در پروژه‌هایی چون «پروژه زیپ‌لاین»،«پارک بیوک تپه»،«پل شریف آباد»،«پارک شریف آباد»،«آب‌نمای بلوار چملی» و «پروژه‌ زمرد» ذکر شده، به استناد ماده ۶۰۶ قانون مجازات اسلامی متهم به تضییع بیت المال دانسته‌اند.

اکنون باید با نگاهی به عملکرد «محمدخانی» در تکاب و مشاهده‌ی اندک کارهای انجام گرفته از سوی وی در بوکان مانند وضعیت آسفالت بلوار محمد رسول الله،انتظار سرنوشتی بدتر از پروژه‌های عمرانی تکاب را داشت زیرا علاوه بر عدم تعهد،تخصص و دانش کافی وی، حامیانش در شورا نیز ملاک حمایتشان نه عملکرد و پروژه‌ی عمرانی بلکه تعهد و وفاداری به اجابت منافع و برنامه‌های شخصی آنان است.

اکنون لازم است موافقان شهردار،پاسخگوی دلایل انتخاب و حمایت ادامه‌دار خود از «محمدخانی» در اجرای پروژه‌های عمرانی و نهادینه شدن فساد و ضعف گسترده در نظارت امورات چون ساخت و ساز بی ضابطه باشند.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.