×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
دستاوردهای وزیر اقتصاد و دارایی در سفر به بوکان

به گزارش خبرنگار بوکان موکریان، «دکتر سد احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگار به تشریح دستاوردهای سفر یک روزه اش به بوکان پرداخت.

او در حالی که تشکیل «اتاق بازرگانی بوکان و اقلیم کردستان» را یکی از راهکارهای وزارت امور اقتصاد و دارایی  برای اشتغال آفرینی  و جذب سرمایه گذار در بوکان دانست از صدور دستورات لازم در حوزه گمرک و اموال تملیکی خبر داد.

دکتر خاندوزی در ادامه از «قسط بندی بدهی مالیاتی فعالان اقتصادی شهرستان بوکان» خبر داد و گفت که مقرر شده برای حل و فصل شدن مشکلات فعالان اقتصادی شهرستان بوکان  در زمینه سیاستهای اعتباری و بانکی،  تسهیلات خرد خانوارها و تسهیلات ازدواج، پرداختها توسط بانک مهر اقتصاد ایران ظرف یک ماه آینده صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: بانک مسکن پرداخت وام مسکن متقاضیانی که مدارک آنها تکمیل شده به سرعت انجام خواهد داد و مدیر عامل بانک کشاورزی کشور  در مورد فعالان تولیدی در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی قولهای مساعدی داده است.

روز جمعه پنج خرداد «دکتر سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصاد و دارایی به بوکان سفر  کرد و در جلسه شورای اداری و هماهنگی فعالین اقتصادی و اصناف بوکان  شرکت کرد.

در این جلسه که با حضور «حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان بوکان و مهندس صنعتی  فرماندار بوکان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد،  مشکلات و موانع تولید توسط صاحبان مشاغل و کارآفرینان بیان و دستورات لازم در جهت رفع آنان توسط وزیر اقتصاد و امور دارایی صادر گردید.

 خاندوزی به همراه هیئتی متشکل از رضوانی فر معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی، دکتر فرخی نژاد مدیر عامل بانک کشاورزی، دکتر قوامی معاون امور مجلس وزارت امور اقتصاد و دکتر شمسی نژاد مدیر عامل محترم بانک مهر اقتصاد در بوکان حضور پیدا کرد.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.