×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهت و تعجب معاون اول رئیس جمهور از وجود تنها یک بیمارستان در بوکان

به دنبال انتشار خبر و تصویر دیدار «حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم فهیم بوکان در مجلس شورای اسلامی با  دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور، در تماس خبرنگار بوکان موکریان با جناب حبیب زاده جزئیات این دیدار تشریح کرد.

نماینده بوکان گفت : در دیدار بنده با آقای مخبر در خصوص پروژه های بزرگراه بوکان _میاندوآب، کنار گذر بوکان و بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بوکان بحث و گفت و گو شد.

حبیب زاده افزود: در این دیدار با اشاره به اتمام مراحل اداری ماده ۵۶ مبنی بر مشارکت بانک سپه در ساخت دو پروژه جاده بوکان _میاندوآب و کنار گذر بوکان همراهی بانک مرکزی با این موضوع را مطرح کردم.

انتقاد از کند بودن عملیات ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بوکان درخواست تخصیص اعتبارات به آن دومین موضوعی است که به گفته حبیب زاده در دیدار با مخبر توسط وی مطرح شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص سخنان معاون اول رئیس جمهور در این دیدار نیز گفت: در حالی که از وجود تنها یک بیمارستان در بوکان  ابراز تعجب کرد، در تماس تلفنی با وزیر بهداشت ‌و درمان دستور داد که این پروژه به سرعت پیگیری و مشکلات پیش روی آن بر طرف شود.

حبیب زاده در پایان گفت: معاون اول رئیس جمهور همچنین به رئیس بانک مرکزی  دستور داد که برای انجام سریع ماده ۵۶ اقدام کند..

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.