×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ساخت پردیس سینمایی در دستورکار مدیریت شهری بوکان

به گزارش بوکان موکریان ، محمدخانی با بیان اینکه موقعیت قرارگیری این سینما در یکی از بهترین نقاط شهر بوکان است گفت: راه‌های آسان و ارزان دسترسی شهروندان مناطق مختلف به این مکان وجود دارد و همچنین وجود ۱۲ پارکینگ خصوصی در شعاع ۵۰۰ متری این پردیس سینمایی مشکل نبود پارکینگ اختصاصی را جبران کرده است.

وی با اشاره به بودجه‌ شش میلیارد تومانی که شورای اسلامی شهر بوکان و شهرداری از محل اعتبارات عمرانی برای کارهای زیربنایی و نیز استحکام سازه و اجرای فاز عملیات اجرایی بازسازی و تجهیز این پروژه مهم در نظر گرفته است ابراز امیدواری کرد با طی شدن مراحل قانونی، این پروژه مهم فرهنگی و هنری هرچه زودتر به نتیجه برسد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این بازدید ضمن تقدیر از تصمیم شورای اسلامی شهر و شهردار بوکان برای بازسازی سالن سینما وحدت گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این طرح حمایت کامل خواهد کرد و با سفر و حضور رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آذربایجان‌غربی، پردیس سینما وحدت بوکان مطرح می‌شود و از ظرفیت حمایت‌های وزارتی نهایت استفاده را خواهیم برد.

نوروزی با دعوت ناصح محمدخانی شهردار بوکان،  با حضور در سالن سینما وحدت این شهر از تنها سینمای قدیمی این شهر بازدید  و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.