×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: تسهیل ارائه خدمات خودرویی به مردم بوکان با پیگیری موثر دستگاه قضایی با افتتاح مجتمع خدمات خودرویی

به گزارش خبرنگار بوکان موکریان : روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه مجتمع خدمات نقل و انتقال خودرویی انجمن حمایت از زندانیان بوکان با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مجیدی دادستان مرکز استان، فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ششمین برنامه حضور خود در جنوب استان در آیین افتتاح این مجتمع گفت: اقدامات و کار‌های ارزشمندی برای ارائه خدمت به مردم صورت گرفته است که یکی از آن‌ها افتتاح این مرکز می‌باشد چرا که با افتتاح این مرکز فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به شهروندان و ایجاد رضایتمندی که موجب تقویت و افزایش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود ایجاد شده است.

عتباتی ادامه داد: قبل از افتتاح این مرکز خدمات تعویض پلاک در ۳ نقطه از شهر بوکان ارائه می‌شد که موجبات نارضایتی شهروندان را ایجاد کرده بود بر این اساس این مرکز افتتاح شد تا این سه نقطه تجمیع گردد و خدماتی نقل و انتقال خودرو همچون نوبت دهی اینترنتی، استعلامات وکالت نامه، عوارض شهرداری، دارایی، بازدید خودرو توسط کاردان فنی خودرو و تعویض پلاک ارائه خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به اینکه درأمد این مرکز صرف خانواده‌های زندانیان بی بضاعت خواهد شد گفت: درأمد این مرکز که توسط انجمن حمایت از زندانیان ایجاد شده است صرف خانواده‌های بی بضاعت زندانیان خواهد شد و این تفاوت زندانی اسلامی با سایر نظامات حقوقی دنیا است.

عتباتی در پایان از مجموعه‌هایی که در ساخت و راه اندازی مجتمع خدمات نقل و انتقال خودرویی بوکان همکاری و مساعدت نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.