×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ورزشگاه خاتم الانبیاء بوکان روشن میشود

«سلیمان سواره» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه در گفت وگو با خبرنگار بوکان موکریان گفت: تکمیل پروژه ناقص ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیاء شهرستان بوکان با پیگیرهای متعدد نماینده دلسوز بوکان و مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی و دیگر مسئولین وارد مرحله اجرایی شد.

 

 

وی افزود:  ناظرین شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان با حضور در بوکان، قرارداد امضاء شده تکمیل پروژه روشنایی و ورزشگاه خاتم الانبیاء بوکان را  تحویل اداره ورزش و جوانان شهرستان دادند.

سواره خاطر نشان کرد: این پروژه روشنایی ، سه ماهه در بوکان به بهره برداری خواهد رسید.

مدتی پیش «حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر ورزش و جواتنان عدم نصب روشنایی این ورزشگاه را کم کاری وزارت ورزش و جوانان دانسته بود.

به گزارش خبرنگار بوکان موکریان، بهمن ماه سال ۱۳۹۴ ورزشگاه پنج هزار نفری بوکان افتتاح شد اما ناقص بود؛ ادعای معارضین آن حل نشده بود، سیستم روشنایی اش نصب نشده بود و جایگاه تماشاچیها در ضلع غربی ورزشگاه ساخته نشده بود.

البته کیفیت ساخت این ورزشگاه نیز مطلوب نیست و سالها بعد جایگاه تماشاگران آن تعمیر و بازسازی شد.

  ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیاء بوکان،  در ۴۸ هزار مترمربع فضای ورزشی روباز و ۴۲۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده و مسقف ساخته شده است و زمین چمن ورزشگاه خاتم الانبیاء بوکان از نوع چمن مصنوعی و پیست دو میدانی آن هم به صورت خاک آجری و بر اساس آخرین استانداردهای بین المللی است.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.