×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضریب گازرسانی بوکان از میانگین کشوری بالاتر می‌رود

یاسر رهبردین بعداز ظهر روز یکشنبه ۸ مردادماه در گفت وگو با خبرنگار بوکان موکریان افزود: هم اکنون عملیات گازرسانی به ۲۰ روستای توابع بوکان نیز در دست اقدام و ۱۱ روستای دیگر نیز در مرحله پیمان سپاری قرار دارند که با بهره برداری بخشی از آنان در دهه فجر امسال شاهد ارتقای قابل توجه ضریب نفودپذیری گاز در این منطقه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه قبل از این هم گازرسانی به ۳۹ روستای بوکان افتتاح شده است، اضافه کرد: در بخش آب شرب هم عملیات آبرسانی به ۱۶۵ روستا در حال انجام بوده که با تزریق اعتبار روند اجرایی آن تسریع می‌یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: با تلاش مقام عالی استان و افزایش ۴۵ درصدی اعتبارات استانی در سال جاری تلاش می‌کنیم تمام مصوبات استانی در موعد مقرر اجرایی و توسعه همه جانبه در تمام نقاط استان بویژه در شهرستان بوکان داشته باشیم.

رهبردین با اشاره به مصوبات سفر استاندار به بوکان نیز اظهار کرد: ۲ پروژه جدید در حوزه نوسازی مدارس و همچنین ورزش و جوانان تعریف شده که از اعتبارات امسال به آن تخصیص خواهد یافت.

 

 

وی از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به حوزه راه و شهرسازی بوکان خبرداد و گفت: احداث کمربندی و روکش و اصلاح راه‌های اصلی و محورهای مواصلاتی از دیگر پروژه‌های پیش بینی شده برای منطقه است که در دستور کار قرار دارد.

شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و در واقع این شهرستان دروازه استان‌های آذربایجان‌غربی و شرقی به سمت استان‌های غرب و جنوب غربی کشور است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.