×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سلامت بوکانی ها در خطر است

به گزارش بوکان موکریان؛  مدت زیادی است که موضوع سوختن مداوم منبع دفن زباله‌ی بوکان به تمام ساعات شبانەروز و هر روزه بدل شده و استشمام بویی نامطبوع از سایت دفن زباله شیخلر به حدی زیاد شده  که گستره آن چهار سوی شهر بوکان را فرا گرفته است.

همین مسئله گلایه زیاد شهروندان را بە همراە داشتە است.

یکی از این شهروندان در مورد بوی نامطبوع این روزهای بوکان اظهار کرد: ما ساکن خیابان سقز هستیم، آنقدر شدت بوی نامطبوع بالا است که نمی‌شود لحظه‌ای پنجره‌ها را باز کرد.

شهروند دیگری در همین مورد گفت: در امیرآباد منطقه که هیچ یک از مسئولین گذری به آن ندارند بوی نامطبوع آشغال سوخته به حدی زیاد است که زندگی را برای ما حرام کرده است.

یکی دیگر از شهروندان اعلام می‌کند: ما در خیابان ابوذر هستیم، چند وقتی است بوی بوی آشغال سوخته، واقعا آزاردهنده است معلوم نیست بوکان چه خبر است؟ که به این وضع افتاده است.

با جست‌وجو ساده در اینترنت می‌توان به مضرات این گاز سمی و خطراتی که جان بوکانیان را تهدید می‌کند پی برد اما با گذشت سه ماه از حادثه «ریزش سایت فن زباله شیخلر» ، در حالیکه «مدیرکل محیط زیست استان آذربایجان‌غربی» از اولتیماتومی سه ماهه برای جابجایی مکان فعلی دفن زباله بوکان خبر داده بود و فرماندار بوکان نیز در دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اعلام کرده بود که  شهرداری بوکان بایستی در اسرع وقت نسبت به ساماندهی وضعیت مکان موجود اقدام نماید،  اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدام عملی برای رفع این مشکل در کوتاه مدت و صیانت از جان مردم در این زمینه از سوی شهرداری بوکان به عنوان متولی این فاجعه برداشته نشده و  هر روز شاهد حادتر شدن وضعیت هستیم.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.