×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جاعلان کارت‌های بانکی در بوکان دستگیر شدند

سرهنگ موسی بهاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار بوکان موکریان افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت‌های غیرمجاز از کارت‌های بانکی آنان توسط افراد ناشناس، کشف موضوع و شناسایی عامل یا عاملان این کار در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی ها مشخص شد که این برداشت ها از طریق دستگاه های پوز و با استفاده از کپی کارت های بانکی مردم صورت گرفته بود.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: ماموران پس از بررسی های تخصصی و اقدامات ویژه موفق به شناسایی ۲ نفر متهم شدند که این ۲ نفر با هماهنگی قضایی دستگیر شده و در تحقیقات پلیس به کپی کردن کارت بانکی افراد و برداشت غیرمجاز اعتراف کردند.

سرهنگ بهاری اظهار کرد: از این ۲ متخلف یک دستگاه لپ‌تاپ، ۱۳۹ قطعه کارت بانکی خام، ۲ دستگاه اسکیمر (دستگاه مخصوص جعل و کپی کارت بانکی)، تعدادی گوشی تلفن و فلش مموری کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این ۲ متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: شهروندانی که در این مدت به صورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده، می توانند با مراجعه به پلیس فتای شهرستان بوکان در این خصوص شکایت خود را مطرح کنند.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.