×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه شورای اداری شهرستان بوکان با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی

به گزارش بوکان موکریان : در این جلسه، مشکلات و موانع تولید توسط صاحبان مشاغل و کارآفرینان بیان و دستورات لازم در جهت رفع آنان توسط وزیر اقتصاد و امور دارایی صادر گردید.

سرپرست فرمانداری شهرستان بوکان در جلسه شورای اداری شهرستان با حضور وزیر اقتصادی و دارای؛

 

بوکان در حوزه های مختلف همچون صنعت، شهرک های صنعتی، کشاوزی و مالیات دچار چالش های بسیار جدی است که امیدواریم دولت در این حوزه ها وردی جدی داشته باشد. 

 

وی افزود :برنامه های دولت در سال‌های گذشته از رشد جمعیت و جلوگیری از رشد توسعه نامتوازن شهرستان بوکان به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان، عقب افتاده است و برای جبران این مهم نیاز به برنامه های ویژه ای برای بوکان از سوی دولت می باشد.

 

خشایار صنعتی سرپرست فرمانداری بوکان افزود: این شهرستان قطب کشاورزی و صنعت منطقه و دارای ظرفیتهای بیشماری در مسیر توسعه می باشد اما متاسفانه به جهت واقع شدن در مرز بین دو استان و عدم ایجاد الگوی متوازن همگام با رشد جمعیت و توسعه شهری دچار چالشهای بیشماری بوده و نیازمند ایجاد پیشران در حوزه های مختلف زیرساختی می باشد، در این راستا لازم است بانکهای عامل همکاری و تعامل حداکثری را در راستای اعطای تسهیلات در بخشهای مختلف مسکن محرومین ، فرهنگ و هنر، سرمایه گذاری و تولید داشته باشند و به منظور تقویت زیرساختها بازگشت حداکثری درآمدهای مالیاتی به شهرستان از ضروریات می باشد.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.