×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدرسه”صوفی عباسی” در شهرستان بوکان افتتاح شد

به گزارش بوکان موکریان ;  مدرسه ۱۲ کلاسه صوفی عباسی شهرستان بوکان همزمان با مراسم ۱۳ آبان با حضور خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ، حبیب زاده نماینده مجلس شورای اسلامی ،صنعتی فرماندار شهرستان بوکان، رحمانی مدیرکل و معاونین نوسازی مدارس استان ، و جمعی از مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

مدرسه صوفی عباسی بوکان با ۱۲ کلاس درس در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و زیر بنای یکهزار و ۵۳۰ مترمربع توسط محمد صوفی عباسی، خیر نیک اندیش اهدا شده بود که با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان احداث و تحویل آموزش و پرورش شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، در این مراسم با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز دانش آموز، از حضور پر شور و کم نظیر مردم شهرستان بوکان به خصوص فرهنگیان و دانش آموزان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تجلیل کرد.

حمیدرضا خان محمدی افزود: ۱۳ آبان یادآور مبارزه و ایستادگی است و امروز شور و حرارت دانش آموزان در مراسم و همدردی با کودکان مظلوم فلسطینی که ناجوانمردانه کشته می شوند، نشان داد که ملت ما و جوانان ما همچنان مصمم در مسیر ایثار و ایستادگی در مقابل استکبار و استبداد هستند و از مظلوم در هرجای جهان حمایت می کنند.

خان محمدی، با اشاره به اینکه در این دوران که دشمن از هر راهی و با هر قوایی به میدان آمده، ما فرهنگیان و دانش آموزان وظیفه داریم، تلاش کنیم و چون گذشته در این جبهه ها، به ویژه در فضای مجازی و جنگ فرهنگی با پیشگامی معلمان مجاهد تلاشگر و دلسوز امید آفرینی کرده و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کنیم‌.

وی، با تأکید بر اینکه هرکجا به آموزش و پرورش توجه شود رشد و تعالی صورت خواهد گرفت، افزود: اولویت ما تکمیل طرحهای نیمه تمام و تأمین فضاهای مناسب در مناطقی است که با رشد جمعیت دانش آموزی و مهاجرت مواجه هستیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اضافه کرد: درحال حاضر ۱۰ هزار پروژه نیمه تمام و در دست احداث داریم که برنامه ریزی کردیم تا دهه فجر امسال با تحویل پنج هزار کلاس درس باری از دوش آموزش و پرورش برداریم.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.