×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری ۱۷ نفر معتاد متجاهر در بوکان

سرهنگ موسی بهاری در گفتگو با خبرنگار بوکان موکریان گفت: یکی از خواسته‌ها و مطالبان شهروندان عزیز، انتظام بخشی و ارتقای آرامش اجتماعی در محلات شهری و بوستان‌ها و تداوم برخورد با معتادین متجاهر و توزیع کنندگان موادمخدر است که رسیدگی به این امر مهم در دستورکار پلیس قرار داشته و دارد.

بهاری اظهار نمود:در مورخه پنجشنبه ۹آذرماه طی یک عملیات پلیسی و با حضور در پارک‌ها و برخی نقاط شهری از جمله دروازه قبران، میدان اسکندری و کوچه قپان، ۱۷ نفر معتاد متجاهر و ۳ نفر توزیع کننده مواد مخدر و اقلام غیربهداشتی دستگیر و مقادیری مواد مخدر و اقلام غیربهداشتی کشف و دو دستگاه خودروی سواری متعلق به توزیع کنندگان مواد توقیف گردید.

رئیس پلیس بوکان تصریح کرد:این اقدامات مقطعی و محدود به زمان و یا صرفا مکان خاصی نیست و با تمام توان در تمام سطح شهرستان ادامه دارد و با هرکس به هرشیوه و حتی صرفا با حضور خود در یک مکان مایه نگرانی و برهم زدن آرامش شهروندان شود برابر قانون و با همکاری دستگاه قضایی برخود خواهد شد.

گفتنی است:با دستورقضایی معتادین جهت درمان به مرکز بازپروری و توزیع کنندگان مواد مخدر و اقلام غیربهداشتی روانه زندان شدند.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.