×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دو دستور برای گِرِه گشایی از دو مشکل در بوکان

به گزارش خبرنگار بوکان موکریان، بر اساس اخبار و مستندات منتشر شده در کانال اطلاع رسانی «حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، او در آخرین هفته  آذرماه امسال ودرادامه رویکرد پیگیری مطالبات و مشکلات شهرستان بوکان از طریق بالاترین مقامات کشوری، با چهار وزیر دولت دیدار و گفت و گو کرد که اخذ دو دستور برای گره گشایی از دو مشکل اساسی شهروندان بخشی از دستاوردهای این دو دیدار بود.

حبیب زاده که موفق شده است در۱۰ ماه گذشته موضوع الحاق ۴۰ هکتار از سکونتگاه های بوکان به محدوده شهر را به سرانجام برساند در دیدار اخیر خود با وزیر راه و شهرسازی نیز الحاق یک هزار هتکار زمین به محدوده شهر بوکان را مطالبه کرد.

  دکتر بذر پاش در پاسخ به این مطالبه نماینده بوکان دستور داد که «الحاق ۱۰۰۰ هکتار زمین به محدوده شهر بوکان با نظر مساعد در دستور کار شورای عالی معماری کشور قرار گیرد» .

 

حبیب زاده بارها در نطقها و تذکرات شفاهی خود در صحن علنی مجلس از عدم افزایش محدوده شهری بوکان درسالهای گذشته انتقاد کرده بود و آن را یکی از دلایل افزایش سرسام آور اجاره بهاء خانه و ارزش ملک در این شهر عنوان کرده بود.

نماینده مردم بوکان در ادامه دیدارهای خود در هفته آخرآذرماه با وزیر جهاد کشاورزی دیدار کرد. وی در این دیدار برای احقاق حق کشاورزان شهرستان بوکان تلاش کرد و موضوع پرونده اراضی روستاهای شهرستان بوکان در کمیسیون رفع تداخلات را مطرح کرد.

حبیب زاده از وزیر کشاورزی درخواست کرد که جهت جلوگیری از ضایع شدن حقوق کشاورزان، پرونده اراضی آنها بر اساس مرحله سوم اصلاحات ارضی و نقشه های هوایی دهه شصت و هفتاد مجددا بررسی شود.

به دنبال طرح این درخواست، دکتر نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی دستور داد که پرونده اراضی روستاهای این شهرستان به صورت فوری در کمیسیون رفع تداخلات مجددا بررسی شود.

 

انتهای پیام/ح.ر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.