×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۸ طرح در بوکان طی دهه فجر

به گزارش بوکان موکریان ؛ خشایار صنعتی با اشاره به ۴۵ سال ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان گفت: طی چهار دهه گذشته استکبار با تمام ابزارهای موجود خود سعی در فروپاشی انقلاب اسلامی را داشته و دارد؛ اما این ملت با رهبری داهیانه امام خامنه‌ای و بصیرت مردم تمام نقشه‌ها و دسیسه های دشمن را در هم شکستند.

وی افزود: هم اینک و به برکت انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور خدمات‌رسانی به صورت یکسان و مستمر برای رفع محرومیت‌ها در حال اجرا است که این نشان از عزم راسخ نظام برای عبور از چالش‌ها است.

نماینده عالی دولت در این شهرستان عنوان کرد: همراه و همگام با سراسر کشور در این شهرستان نیز دولت سیزدهم با تمام توان برای رفع محرومیت زدایی پای کار است.

وی تصریح کرد: تلاش همه مدیران در دولت سیزدهم این است که جریان‌سازی امور و رفع چالش‌ها از ناحیه مردم پیگیری شود و فرهنگ مطالبه گری در میان جامعه نهادینه شود.

صنعتی افزود: در دهه فجر سال جاری و بر اساس برنامه‌های اعلامی از سوی دستگاه‌های اجرایی و با حمایت‌ها و همکاری مردم شاهد جهش بزرگ این شهرستان در راستای توسعه و کارآفرینی خواهیم بود.

فرماندار بوکان ادامه داد: بوکانی که بر اساس داده‌های موجود طی دهه‌های گذشته به علت توسعه نامتوازن با چالش‌های بی‌شماری در حوزه‌های مختلف روبه‌رو بوده اکنون و با تلاش‌های دولت سیزدهم و همکاری مردم در حال تغییر جدی است.

خشایار صنعتی گفت: در سال جاری و با تلاش مجموعه اداری شهرستان برای به فعل درآوردن پتانسیل ها، جدای از کمک گرفتن از مردم با شناسایی مشکلات در حوزه‌های مختلف سعی در رفع آنان داشتیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با خبرنگار ما از بهره‌برداری و کلنگ زنی ۱۰۸ طرح و پروژه مختلف طی دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در دهه فجر امسال با همکاری و همراهی مجموعه مدیریت شهری و مردم شاهد بهره‌برداری و کلنگ زنی ۱۰۸ پروژه مختلف در سطح شهرستان خواهیم بود.

صنعتی اعتبار ریالی این ۱۰۸ طرح را ۴ هزار میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: ۹۰ پروژه از طرح‌های اعلامی از سوی دستگاه‌های مرتبط در حوزه افتتاح و بهره‌برداری با مبلغ ریالی ۳ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال است که این مهم نشان از حرکت شهرستان به سوی توسعه‌یافتگی و رفع محرومیت‌ها است.

نماینده عالی دولت در بوکان افزود: ۱۱ طرح از پروژه‌ای معرفی شده نیز در با ۲۹۵ میلیارد ریال در راستای اشتغال‌زایی و کارآفرینی است

وی همچنین از کلنگ زنی پنج پروژه نیز با اعتبار اولیه ۳۵۴ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: بی شک با بهره‌برداری، کلنگ زنی این پروژه شاهد انقلابی جدید در عرصه پیشرفت توسعه شهرستان خواهیم بود.

فرماندار بوکان در ادامه عنوان کرد: اقدامات عمرانی مهمی نیز در سطح شهر با تلاش مجموعه شهرداری شهرهای بوکان و سیمینه با ۱۹ پروژه صورت‌گرفته که در نهایت سبب خدمات‌رسانی گسترده به همشهریان در این دو شهر خواهد شد.

خشایار صنعتی تصریح کرد: در حوزه گاز بنا داریم تا پایان ۱۴۰۳ در راستای کمربند سبز شاهد اتمام گازرسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در سطح شهرستان باشیم.

وی عنوان کرد: در حوزه‌های مخابرات، ورزش و همچنین عمران روستاها کارهای بسیار شاخص و مهمی انجام‌گرفته است که طی چند روز آینده شاهد بهره‌برداری از آنان خواهیم بود.

نماینده عالی دولت سیزدهم در بوکان گفت: طی یک سال گذشته شاهد آسفالت معابر در ۳۴ روستای این شهرستان بودیم که این مهم خود یک انقلاب در حوزه توسعه و محرومیت زدایی است

وی افزود: هم اکنون و بر اساس داده‌های موجود شهرستان بوکان در راستای اشتغال‌زایی رتبه اول استان را به خود اختصاص داده که این مهم یعنی تلاش بی‌وقفه و جهادی برای رفع یکی از مهم‌ترین چالش‌های چند دهه گذشته شهرستان.

فرماندار بوکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو به خبرنگار ما گفت: در انتخاب، مشارکت مردم برابر است با تضمین امنیت و رفاه در جامعه پس باید با تمام توان در راستای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات گام برداریم.

خشایار صنعتی تصریح کرد: بی‌تردید مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح می‌تواند کشور را در همه زمینه‌ها بیمه کند و لازم است همه مدیران در راستایی تبیین مردم در این حوزه گام بردارند.

وی افزود: هر جای که مشارکت پایین است شاهد مشکلات و چالش‌های عدیده ای هستیم که در نهایت سبب بروز ناترازی های بسیاری در سطح جامعه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در بوکان ادامه داد: ما در پنجمین دهه انقلاب اسلامی دارای مشکلات و همچنین مطالبات بر حق مردم نیز هستیم؛ لذا مدیران باید جهادی و شبانه روزی برای رفع محرومیت‌ها و مشکلات جامعه پای کار باشند

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.