×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سه محموله چوب قاچاق در بوکان ضبط شد

اسماعیل عبدالله‌وند امروز در گفت وگو با خبرنگار بوکان موکریان اظهار کرد: این سه محموله شامل چوب درختان بلوط و زالزالک بود و متخلفان قصد داشتند محموله را از طریق این شهرستان به یکی از شهرهای اطراف منتقل کنند.

وی اضافه کرد: ماموران یگان حفاظت این اداره ضمن ضبط این مقدار چوب قاچاق که بر روی سه دستگاه خودرو ساپیا حمل می شد، سه نفر متخلف را با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان معرفی کردند و ۲ دستگاه اره برقی را از این متخلفان ضبط کردند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بوکان گفت: علاوه بر اینکه جابجایی هرگونه محموله چوب نیازمند اخذ مجوز است، قطع درختان بید و چنار که در منابع ملی رشد کرده، جرم به حساب می آید و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

عبدالله‌وند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ محموله چوب قاچاق با وزن بیش از ۹۰ تُن چوب و ۹ دستگاه اره برقی کشف و ضبط شده و با متخلفان و افراد سودجو طبق قانون برخورد قضایی صورت گرفته است.

وی افزود: در برخورد با سودجویان که با قطع غیرمجاز درختان جنگلی در عرصه‌های منابع طبیعی اقدام به تخریب می‌کنند، تعارف نداشته و با آنها قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی از مردم و دوستداران طبیعت خواست تا در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را با شماره ۱۵۰۴به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.