×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جوابیه دامپزشکی بوکان به انتشار فیلم رها شدن سرهای اسب و الاغ در این شهرستان

به گزارش بوکان موکریان ; دو شب قبل تصاویر و فیلمی از بقایای کشتار تک سمیان در نزدیکی روستای «تبت» بوکان در محور بوکان سقز توسط رسانه بوکان موکریان منتشر شده است و برخی شهروندان از ورود این گوشت های ناسالم به چرخه مصرف ابراز نگرانی کرده بودند که با واکنش رییس دامپزشکی بوکان روبرو شد

«اسماعیل محمدیان» رییس دامپزشکی شهرستان بوکان روز یکشنبه اظهار کرد: تمامی واحد های قصابی و غذاخوری های سطح شهر تحت نظارت فعال و روزانه شبکه دامپزشکی و سایر ادارات در قالب اکیپ های مشترک قرار دارند.

وی اضافه کرد: گوشت مصرفی در این واحدها از مبدا کشتارگاه با نظارت های بهداشتی و شرعی در حضور مسوول فنی (دامپزشک)، ناظر ذبح شرعی (روحانی)، ناظر بهداشتی شبکه دامپزشکی و نماینده جهاد کشاورزی مقیم در کشتارگاه با درج پلمب‌های امنیتی و مهر بازرسی بهداشتی دامپزشکی بر روی گوشت استحصالی روی لاشه ها عرضه می شود.

رییس شبکه دامپزشکی بوکان ادامه داد: کارشناسان این شبکه به همراه دیگر واحدهای نظارتی در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی برخورد قاطع با متخلفان صورت می گیرد و مراتب از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود.

وی از شهروندان خواست گوشت مصرفی خود را با اطمینان خاطر و صرفا از مراکز مجاز تهیه نموده و هر گونه تخلف بهداشتی در این مراکز را با شماره تلفن: ۴۶۲۳۳۲۰۰ دامپزشکی بوکان یا سامانه ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.