×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
پاشنه بلند قهوه ای (قسمت اول)

 

گویند در شهری به نام «ناکوب» انجمنی تشکیل گشته بود

اعضای انجمن هر کدام هنری داشتند!

یکی از قدیم الایام تبحر در قورت دادن سکه طلا ، دیگری غاصب جایگاه بود و مسئول استخدام ، یکی ریاست دوست داشت و آن دیگری در کار معاف نمودن بود
اما یکی موجودی عجیب بود! زیرا با ورود به انجمن تغییر بسیار کرد ، نیش‌هایش را همچون سرامیک روشویی سفید کرد و دائم لبخند میزد ، احساس خوش خندگی میکرد و خوشحال و شادمان از هنر بی هنریِ خویش دائماً با یک «فوتوگرافِر» اختصاصی با نیشِ تا «بناگوش» باز شده در حال عکاسی بود و این را «نان» و «آب» و «عمران» برای شهر دانستند!

اما این پایان کار نبود، در اتفاقی عجیب که به فرموده‌ی «انجمن ملیجکانِ زمان» ، در قرن شاید یک بار اتفاق افتد ، این عضو انجمن در اقدامی نمادین علاوه بر تهیه‌ی عکسهای ژورنالیستی برای ورقه‌ی مجازکی خود ، از حضور میمونش در یک همایش ، مشتی محکم بر دهان آن دسته از بیچارگانی کوبند که گفتند خیابان و کوچه‌ی شهر مملو از «یخ»ست ، زیرا این عضو انجمن به پیاده‌روی با «کفش پاشنه بلند» پرداخت!!

پی‌نوشت: قسمت اول مجموعه داستان‌های شهر «ناکوب»،کاری از پایگاه خبری-تحلیلی #بوکان_موکریان ، به زبانی طنز درباره‌ی شهری خیالیست که به تحلیل وضعیت شهر و عملکرد مسئولین خیالیش می‌پردازد.
هرگونه تشابه اسمی ، رفتاری وظاهری در این نوشته‌ها صرفاً اتفاقی بوده و ای کاش در عالم واقعیت چنین افراد ، اقدامات و ماجراهایی وجود نداشته باشند.
اما افسوس …

انتهای پیام/ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.