×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رای نهایی ملک باغ اسماعیل آقا به نفع شهرداری مهاباد صادر شد

به گزارش بوکان موکریان ؛ روابط عمومی شهرداری مهاباد روز یکشنبه مورخ ۲۷ آذرماه، از صدور رای نهایی پرونده ملک باغ اسماعیل آقا شامل زمین چمن مصنوعی و گلخانه و زمین های متعلق به شهرداری مهاباد، از شعبه اول دیوان عالی کشور خبر داد.

صبح امروز شنبه ۱۷ دیماه «مهندس بابک رستم پور» شهردار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار بوکان موکریان، گفت:  سرانجام بعد از پیگیری های متعدد؛ رای نهایی پرونده ملک باغ اسماعیل آقا به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان صادر شد.

وی افزود: حکم مالکیت این ملک که  شامل زمین چمن مصنوعی و گلخانه و زمینهای متعلق به شهرداری، به متراژ حدود ۱/۶ هکتار  از شعبه اول دیوان عالی کشور صادر شد.

رستم پور تاکید کرد: مالکیت ملک مزبور به شهرداری اعاده و شهرداری مهاباد مالک قانونی این ملک می باشد.

شایان ذکر است؛ شهرداری مهاباد، در سال ١٣٩٩ قطعه زمینی به مساحت بیش از ١/۵ هکتار را با ارزش چند صد میلیارد تومان، متعاقب طرح دعوایی حقوقی در بهترین نقطه این شهرستان را از دست داد. در موعد مقرر از رای تجدید نظرخواهی نشد و رای صادره با همان کیفیت تایید شد. با پیگیری مسئولین و تقاضای اعاده دادرسی و با دستور رئیس قوه قضائیه، نظر حوزه معاونت قضایی کسب و با حصول موافقت رئیس قوه، بررسی موضوع به یکی از شعب دیوان عالی کشور ارجاع و در نهایت با بررسی موضوع و اخذ اظهارات طرفین دعوی، دادنامه صادره از شعبه بدوی در مهاباد، نقض و حکم بر بیحقی خواهان های آن پرونده صادر شد.

انتهای پیام/ح.ر

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.