×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایدرو فرصتهای سرمایه گذاری بوکان را شناسایی می کند

به گزارش بوکان موکریان؛ «حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای خود با مسئولان عالی رتبه کشوری جهت پیگیری مطالبات و مشکلات حوزه انتخابیه خود، با «دکتر علی نبوی» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار کرد.

حبیب زاده در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت ایدرو در شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری درخواست کرد که این سازمان به بررسی شناسایی و معرفی فرصتهای سرمایه گذاری بوکان بپردازند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه گفت: با معرفی طرحهای سرمایه گذاری توجیه پذیر توسط آن سازمان، مساعدتهای لازم توسط مسئولین استانی جهت تامین زیر ساختهای لازم، تامین منابع مالی از بودجه عمومی کشور و تسهیلات بانکی انجام می پذیرد.

«دکتر علی نبوی» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت که همزمان ریاست هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) را برعهده دارد، در پاسخ به درخواست نماینده بوکان دستور داد که طرحهای سرمایه گذاری قابل اجرا و طرحهای نیمه تمام بوکان بررسی و در آمایش سرزمینی احصا شود.

دکتر نبوی در ادامه دستور خود گفت: نیروهای ایدرو در یک سفر به بوکان طرحهای قبال اجرا در بوکان را بررسی و نتیجه را به بنده گزارش دهید.

انتهای پیام/

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.