×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
موافقت سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبارات کنار گذر بوکان از ماده ۵۶

به گزارش بوکان موکریان؛ «حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  ضمن اشاره به پیگیریهای خود در وزارت راه و شهرسازی برای  مشارکت بانک ملی ایران در ساخت کنارگذر بوکان خواستار تسهیل و تسریع در این امر در قالب اجرای ماده ۵۶ شد.

دکتر میرکاظمی نیز با اشاره به پیشرفت فیزیکی خوب این پروژه در دو سال گذشته اعلام کرد که تامین مالی پروژه احداث کنار گذر بوکان از طریق مجوز ماده ۵۶ بلامانع است.

میرکاظمی همچین درخصوص درخواست حبیب زاده برای تخصیص اعتبارات جهت اتمام  پروژه جاده بوکان _میاندوآب نیز دستور داد که با توجه به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی این پروژه برای اتمام آن یا اعتباراتی اختصاص داده شود یا ماده ۵۶ اجرا شود.

نماینده مردم بوکان در ادامه این نشست اعتبارات اختصاص یافته به روکش آسفالت جاده روستاهای رحیم خان، نوبار، شهریکند را  ناچیز خواند و  خواستار تخصیص اعتبارات بیش تر شد  که دکتر میرکاظمی به  سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی  دستور داد به اجرای این پروژه کمک مالی کند.

تخصیص اعتبارات به بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بوکان که دارای کد اجرایی است، احیای اعتبارات ردیف های بودجه  تحت عنوان آبخیزداری و راه های روستایی  بوکان در بودجه ۱۴۰۱ و  اجرای کامل قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان بهداشت و درمان شهرستان بوکان از دیگر درخواست‌های نماینده بوکان در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه بود.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.