×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
الحاق چهار سکونتگاه به محدوده شهر بوکان در برزخ کم‌کاری مسولان

به گزارش بوکان موکریان پنج سال قبل  طرح الحاق چهار منطقه به محدوده شهر بوکان در شورای توسعه و برنامه ریزی استان آذربایجان غربی و به شورای معماری کشور ارجاع شد.

اما این شورا با استناد به نامه ای که گفته می شود در یکی از ادارات بوکان نوشته شده است الحاق این چهار منطقه بوکان را از اولویت خارج کردند و گفت که  الحاق این چهار محدوده نیاز به تبصره یک ماده یک دارد.

تیرماه سال گذشته در جلسه ای که در فرمانداری بوکان با حضور مدیران کل استان آذربایجان غربی برگزار شد، تصمیم گرفته شد کمیسیون تبصره یک ماده یک جهاد کشاورزی خارج از نوبت به این موضوع رسیدگی کند که این امر هم به نتیجه نرسید و در اردیبهشت امسال و بعد از پنج سال الحاق این سکونتگاه ها به خانه اول برگشت.

  اردیبهشت‌ماه امسال روابط عمومی شهرداری بوکان اعلام کرد که موضوع از طریق اداره کل راه و شهرسازی جهت اتخاذ تصمیم به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال گردد.

از انتشار این خبر ۹ ماه می گذرد و دیگر از این موضوع خبری منتشر نشده تنها چند هفته قبل روابط عمومی فرمانداری بوکان در یک جمله از این طرح یاد کرد و گفت  فرماندار بوکان در دیدار با  مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی  در مورد الحاق سکونت گاه های غیر رسمی به شهر بحث و تبادل نظر شد.

حال با گذشت پنج سال از طرح الحاق سکونتگاه های غیر رسمی بوکان، عملا مسئولان تنها به بحث و تبادل نظر می پردازند آنهم طرحی که اجرای آن نه تنها اعتباری می خواهد بلکه سبب درآمد زایی برای بسیاری از ادارت دولتی و شهرداری می شود.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.