×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خلاقیت شهرداری برای نازیبا کردن شهر بوکان کماکان ادامه دارد !

به گزارش بوکان موکریان ؛ دو ماه قبل  شهرداری بوکان با ریختن تپەهای کوچکی از گل و ماسه در پیاده رو بلوار کردستان به استقبال بهار رفت که با اولین بارندگی این خلاقیت را  آب برد و باز شهرداری بوکان به سوژه خنده کاربران در فضای مجازی تبدیل شد.

حال شهرداری در خلاقیتی دیگر و بدور از هرگونه سلیقه، باکسهای زنگ زده و زوار در رفته مجسمه مادر را به بلوار کردستان منتقل کرده است تا سیمای شهر را نازیباتر کند.

این باکسها چندین سال قبل در دوره مدیریت بابک رستم پور به هدف مسدود کردن تعدادی از مسیرهای مانند مجسمه مادر در کنار چراغهای پارکی به زیبایی مورد استفاده قرار گرفته بود.

در حالی شهرداری بوکان به کارگیری وسایل فرسوده که تبدیل به ضایعات شده اند در بلوار کردستان روی آورده است که در بودجه شهرداری امسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ساماندهی بلوار کردستان اختصاص پیدا کرده است.

به نظر می رسد در نبود نیروهای متخصص و خوش سلیقه، خلاقیت شهرداری در مبلمان شهری به جابەجا کردن وسایل فرسوده ختم شده است.

حال که شهرداری از اجرای هرگونه طرح جدید و زیبا ناتوان است توصیه می شود طرحی که مهندس بابک رستم پور چند سال قبل  در پیاده رو بیمارستان قدیمی به صورت پایلوت اجرا کرده است و با استقبال شهروندان رو به رو شده است در ادامه پیاده رو بلوار کردستان اجرا کند.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.