×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
برگزاری مسابقات چندجانبه اتومبیلرانی در سقز

به گزارش بوکان موکریان و به نقل از خبرگزاری برنا؛  جعفر توان  در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی این مسابقات بر میزبانی شایسته برای مسابقات ورزشی تاکید و اظهار کرد: همه مدیران موظف اند در راستای نشاط و شادی آفرینی کودکان، نوجوانان و جوانان تلاش کنند.

وی خواستار مشارکت ادارات و نهادها برای برگزاری مناسب این رقابت‌های مهیج شد و افزود: با توجه به جذابیت و هیجانی بودن مسابقات، تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده برای حضور قشرهای مختلف به ویژه جوانان انجام شود.

فرماندار ویژه شهرستان سقز غنی سازی اوقات فراغت جوانان را یکی از راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی خواند و یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی می تواند عامل موثری برای ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان برای انجام فعالیت های ورزشی باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز هم اظهار کرد: این مسابقات به صورت چند جانبه و بعد از به حد نصاب رسیدن هر کلاس روز جمعه پنجم خرداد برگزار می شود.

فرزاد خاکی با اشاره به اینکه شرط تشکیل هر کلاس شرکت هشت نفر در آن است، افزود: همه شرایط و امکانات لازم برای برگزاری مطلوب این مسابقات مهیا شده و انتظار می رود همه ادارت هم نهایت تعامل و همکاری را در میزبانی از این رویداد ورزشی داشته باشند.

دِرَگ یا مسابقه شتاب مسابقه‌ای است که در یک مسیر مستقیم با طول مشخص، بین دو خودرو یا موتورسیکلت یا کامیون انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.