×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش بوکان موکریان و به نقل از ایرنا خشایار صنعتی روز سه‌شنبه گفت: برای این تعداد طرح که در سه بخش سرمایه گذاری و عمران شهری و روستایی قرار دارند، در مجموع بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع این طرح ها ۱۰ طرح در حوزه سرمایه‌گذاری قرار دارد که برای آنها در مجموع چهار هزار میلیارد ریال هزینه شده و برای ۳۵۰ نفر اشتغال فراهم کرده است که شاخص ترین طرح امسال در این حوزه افتتاح کارخانه کنسانتره آهن است.

فرماندار بوکان افزود: ۴۵ طرح دیگر آماده بهره‌برداری در حوزه عمران شهری و روستایی قرار دارند که ۲۱ طرح در حوزه عمران شهری و ۲۴ طرح در بخش عمران روستایی است.

صنعتی ادامه داد: امسال همچنین به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی ۶ طرح با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز می‌شود که این طرح ها نیز در حوزه های مختلف اقتصادی، عمران شهری و روستایی قرار دارند.

وی گفت: سال گذشته نیز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۳۳ طرح در حوزه‌های مختلف در این شهرستان با ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتباربه بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

شهرستان بوکان با بیش از ۳۲۰ هزار نفر جمعیت سومین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است که در جنوب استان واقع شده است.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.