×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
زنگ خطر برای پایان ظرفیت آرامستان عمومی بوکان

به گزارش بوکان موکریان ; طی چند هفته آینده ظرفیت تنها آرامستان شهر بوکان پر خواهد شد و عزیزان هجران کرده شهرمان، سرگردان می‌شوند.

تکمیل ظرفیت آرامستان بوکان در حالی تبدیل به بحران شده که در سالهای اخیر بوکان موکریان همواره نسبت به بحرانی شدن این معضل هشدار داده بود.

بر اساس مشاهدات خبرنگار بوکان موکریان بسیاری از مسیرهای عبور و مرور در این آرامستان اکنون مسدود و به قبرهای جدید تبدیل شده است.

همزمان با شکل گیری بحران نبود آرامستان در بوکان ، رئیس شورای شهر به مانند همیشه در سایه خود را پنهان کرده است، رییس کمیسیون عمران شورای شهر در حال روستا گردی در رکاب نماینده منتخب شهر است و فرماندار نیز به عنوان شیخ الرئیس که یکسال از کارنامه تقریبا خالیش در بوکان می‌گذرد، تاکنون اقدامی برای یافتن مکان و  انتخاب زمین برای خرید و احداث آرامستان جدید شهر بوکان انجام نداده و حتی یک جلسه نیز در این خصوص تشکیل نداده است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا مسولانی که در این مرقومه اسامیشان ذکر‌ گردیده وارد گود خواهند شد و جوابی خواهند داشت یا مانند صدها موضوع دیگر انفعال، سکوت را در برابر پاسخگویی به مطالبات شهروندان ترجیح خواهند داد؟

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.