×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیا تصرف عدوانی در مغازه های شهرداری بوکان صورت گرفته است؟

 

به گزارش بوکان موکریان؛ علی رغم خط و نشان کشیدن های شهرداری بوکان، مغازه های متعلق به شهرداری در دروازه قبران با قیمتهای نجومی خرید و فروش می شود.
به گزارش خبرنگار ما، سالها قبل شهرداری بوکان به هدف ساماندهی دستفروشان بازارچه ای در محلی به نام «دروازه قبران» در دو فاز ۴۰۰ مغازه احداث کرد.
گرچه مالکیت این مغازه ها متعلق به شهرداری بوکان است و به گفته روابط عمومی شهرداری از طریق مزایده به شهروندان واگذار می شوند، اما یک شهروند در پیامی برای بوکان موکریان گفت: که این مغازه ها با مبالغ چند صد میلیونی خرید و فروش می شود و مغازه ای ۹ متری با رقمی ۳۰۰ میلیون تومانی به فروش می رسد.
شهرداری بوکان در واکنش به پیام این شهروند اعلام کرد که این مغازه ها متعلق به این نهاد است و هرگونه خرید و فروش آنها غیرمجاز است و در صورت فروش از طریق مراجع ذیصلاح مغازه فروخته شده به شهرداری بازگردانده می شود.

خط و نشان کشیدنهای شهرداری چندان کارساز نبوده چرا که بازدید خبرنگار بوکان موکریان در پوشش خریدار نشان می دهد خرید و فروش و کرایه دادن این مغازه ها به صورت علنی انجام می شود.
یکی از کسبه های قدیمی این بازار در حالی که مدعی بود ۳۰ سال قبل مغازه خود را خریده است، می گوید:اگر سرمایه مناسبی داشته باشید، کسب و کار در این بازارچه خیلی عالی است.
وی به خبرنگار ما می گوید باید قبل از بهار برای خرید اقدام می کردید و الان در حال حاضر تنها یک مغازه با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان وجود دارد.
این کسبه قدیمی بازارچه ضمن اذعان به مالکیت شهرداری بوکان در این بازارچه، راهکاری بسیار ساده ایی را برای دور زدن این مالکیت مطرح می کند و می گوید: فردی که شما از او مغازه را می خرید به شهرداری اعلام می کند که دیگر از این مغازه استفاده نمی کنند و آن را به شما که بیکار و نیازمند هستید، واگذار می کند.
او در پایان پیشنهاد کرد که مغازه اجاره کنیم و یک مغازه را به ما نشان داد، وقتی گفتیم مغازه کوچک است، گفت: می توانید دیوار را بردارید و مغازه بغلی را هم به مغازه اضافه کنید و هر وقت رفتید باز دیوار چینی کنید، کسی کاری ندارد…/

انتهای پیام/ر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.