×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سنگ تمام بوکانی ها در جشن گلریزان + گزارش تصویری
حسین راستگو

 

به گزارش بوکان موکریان؛  همزمان با هفدهمین روز ماه مبارک رمضان، مراسم جشن گلریزان به منظور جمع آوری کمک های نقدی برای حمایت و آزادی از زندانیان جرائم غیرعمد، با حضور فرماندار، ائمه جمعه،اعضای شورای تأمین، فرمانده هان نظامی و انتظامی، مدیر کل امور زندان ها و روسای ادارات، انجمن حمایت از زندانیان شهرستان و جمعی از خیرین، امسال در شهرستان بوکان برگزار شد.

مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به اینکه جشن‌های گلریزان ۳۵ سال است که در سراسر کشور برگزار می شود

محمدی در ادامه گفت : هدف از برگزاری این جشن ها جهت کمک به آزادی مددجویان دیون مالی و جرایم غیرعمد که به ناچار در زندان های سراسر استان در حال تحمیل حبس هستند هزینه می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه امسال در ۲۵ نقطه استان مراسم گلریزان برگزار می شود اظهار داشت : مبالغ جمع آوری شده از برگزاری جشن گلریزان در هر شهرستان به صورت کمال و تمام صرف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مربوط به همان شهرستان می شود.

مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی در ادامه ضمن تقدیر از مشارکت پرشور خیرین بوکانی در این جشن بیان داشت : از طرف ستاد دیه استان علی الحساب ۲۰۰ میلیون تومان به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بوکان کمک میکنیم.

محمد رحمانی رییس زندان بوکان در پایان این مراسم گفت: باتوجه به اینکه جمع آوری کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و مردم می‌توانند جهت پرداخت کمکهای خود از طریق

شماره شبا بانک ملی به نام انجمن حمایت زندانیان بوکان و شماره کارت:

IR740170000000105970354009
۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۶۶۸۷۴

بانک ملی به نام انجمن حمایت زندانیان بوکان در این کار خیر مشارکت کنند.

رحمانی در پایان افزود : خیرین نیکوکار امسال هم زندانیان نیازمند را تنها نگذاشتند و با مشارکت های خود بیش از یک میلیارد تومان در جشن گلریزان به زندانیان بوکان کمک کردند.

انتهای پیام/ ر

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.