×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۴۰۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری ارومیه پرداخت شد

به گزارش بوکان موکریان؛ و به نقل از ایرنا حسین‌مهدی زاده شهردار ارومیه اعلام کرد:چهار هزار میلیارد ریال از مجموع بدهی‌های این شهرداری طی هشت ماه گذشته (آذر سال ۱۴۰۰ تا تیر ماه ۱۴۰۱) پرداخت شد؛ این مقدار بدهی به پیمانکاران و ادارات امور مالیاتی، سازمان تامین اجتماعی و بانک شهر پرداخت شده است.

طرح تفضیلی عملا شهرداری ارومیه در تنگنای مالی قرار داد اما با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در کنار سیاست انقباضی و برنامه‌های مدیریت هزینه و شفاف سازی توانستیم تا حدی بر این مشکلات غلبه کنیم.

منابع درآمدی جایگزین، کسری منابع نقدینگی شهرداری را جبران کرده وعلاوه بر تامین هزینه‌های جاری و پرسنلی بخشی از بدهی شهرداری نیز پرداخت شد.

فضای قانونمندی برای ورود همگان در معاملات شهری فراهم شد که این مهم به افزایش درآمدها و کاهش هزینه‌های شهرداری منجرشده است.

شهرداری ارومیه ماهانه بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال فقط حقوق جاری و پرسنلی پرداخت می‌کند که همان نیز جدای از هزینه‌های ایاب و ذهاب و نگهداشت و برخی مسایل دیگر است.

در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ بیش از سه هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه جاری و پرسنلی در شهرداری ارومیه پرداخت شده است.

با وجود کسری درآمد یا کاهش درآمدی ناشی از محدودیت‌های طرح تفضیلی که منجر به کاهش ۹۹۰ میلیارد ریالی درآمدهای شهرداری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شده بود جز معدود شهرداری هایی هستیم که هم در سطح استان و هم در سطح کشور توانستیم حقوق و مزایای کارکنان را به موقع پرداخت کنیم.

 

انتهای پیام/

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.